Projekty plakatów

Jacek Kall w swojej książce dotyczącej reklamy podkreśla bardzo ważny aspekt, który wpływa na projektowanie plakatów i reklam zewnętrznych: „Pamiętajmy, że sprzedajemy konsumentom, którzy są z reguły czymś zajęci – biegną na przystanek tramwajowy, prowadzą samochód, spieszą się z pracy do domu. W żadnym przypadku konsumenci nie są przygotowani na wyszukiwanie i odcyfrowywanie przesłania z plansz i plakatów. Reklama cyfrowa musi wobec tego zaskakiwać, uderzać, być czymś dramatycznym (…). Po zetknięciu z plakatem reakcje konsumentów muszą być szybkie i jednoznaczne (…) – tu nie ma czasu na przemyślenia czy rozważania”.

Odbiorca, którego zafrapuje warstwa wizualna plakatu będzie bardziej chętny, by przyjrzeć się jej z bliska i przeanalizować treść, którą przekazuje, dlatego tak ważne jest by projektem zajął się profesjonalista, która zna zasady tworzenia tego typu przekazów wizualnych.

Jeżeli chcesz żeby nasza wspólna podróż graficzna rozpoczęła się już dzisiaj – napisz do mnie lub zadzwoń.